piektdiena, 2012. gada 11. maijs

Pasākums par Eiropas Savienību









9. maijā Robežnieku bibliotēkā 1.- 4. Klašu skolēniem tika rīkots pasākums par Eiropas Savienību.











Bērniem pieņemamā formā tika pastāstīts par ES vēsturi, par pašiem galvenajiem notikumiem, valstīm un ES simboliem. Skolēni noklausījās ES himnu, uzzināja, ka tā ir Bēthovena 9. simfonijas fragments un tajā nav vārdu.
 ES karogs ir 12 zvaigznes uz zila fona. Tāpēc, ka skaitlis 12 nozīmē harmoniju un pilnību.
 ES ir 11 oficiālas valodas, kurās tiek pārtulkoti visi dokumenti, likumi un direktīvas. ES dzīvo vairāk nekā 500 miljonu iedzīvotāju.
 Tā kā mēs arī esam ES iedzīvotāji, bet tiem ir jābūt drosmīgiem, izveicīgiem, radošiem, strādīgiem, tad arī bērniem tika piedāvāti interesanti konkursi uz izveicību, atjautību, ātrumu.
 Pasākuma beigās visi dalībnieki  dāvanā ieguva pavasara simbolu – tulpi, kā arī krāsainu balonu ES karoga krāsā.
 Liels paldies visiem pasākuma dalībniekiem

 Jūsu bibliotekāre Rita
 

 


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru